Eerste week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anne Moosdijk - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anne Moosdijk - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 April 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

So jongens de eerste week zit eRop! Was me t weekje wel zeg! Drukke week gehad. Mijn laatste twee project dagen waren fantastisch! Zo blij met dit project! Heb samen gewerkt met elsa, we waren t frozen team want ze noemen me anna want anne is lastig uit te spreken. Dat vond ik zelf ook leuk wamt ik vind disney nog steeds super! Ook al ben ik 22. De kindjes worden ook veel leuker. Vrijdag waren de jongenstweeling super schattig. Een van de tweeling moest huilen kwam de ander er aan gekropen om hem te troosten, dat is zo lief! Van de ene kant vind ik t vervelend dat ik van 9-4 werk omdat andere al vaak plannen hebben, maar vind mn project zo leuk, dat ik me eigenlijk er niet meer zo druk om maak. Ben toch vrij op woensdag.
Vrijdag was de eerste braai! Zo mooi ;) hele fijne atomosfeer alles is gezellig niets moet en alles mag. Iedereen komt langs en is welkom. Ook vrienden van de hostelmanager waren er. Super fijne avond gehad!! Hou van de mentaliteit die er heerst. Oh domderdag ben ik trouwens ook met wat vrijwilligers waaronder mede nederlander diederik (didi) naar een gaybar geweest. Want didi wilde daar graag heen omdat hij homo is. Moet zeggen niks voor mij. Vond t niet zo gezellig. Heel overdreven. Wel fijn; geen geflirt van de jongens. terug naar vrijdag. Nieuwe nederlander aangekomen. Aardige kerel. Het is een liliputer. Wil niet gemeen klinker maar volgens mij is dat de correcte term. Zaterdag de tafelberg beklommen. Wat een vreselijk ding! Heel erg steil, oneven terrein met veel hoogte verschil. Heb er drie uur ober gedaan, waar de meeste er 1&40 min over doen. Maar goed... ik heb t gered! Uitzicht was ook prachtig. Maar ga t nooit meer doen!!! Heb namelijk mn knie verdraaid denk ik. Dus die is pijnlijk en was ook wat dik. Nu niet meer zo dik gelukkig. Zaterdagavond met de nederlanders (4) uit eten geweest! Wat super leuk was. Lekker even je eigen taal spreken ipv engels! Heerlijk gegeten bij een italiaan.(lam met salade) lekkerste lam die ik ooit gegeten heb! Werkelijk fantastisch!!! Vandaag de wijntour gedaan. 9 uur moesten we klaarstaan maar zoals zuidafrikaanse tijd ons geleerd heeft is dat minstens een half uur later.... eerst begonnen we bij fairview. Mooie plek maar touristisch en druk. En binnen wijn geproeft en met kaas. Dus overal buiten de top 2 gevallen :P. Daarna marianne vineyards gedaan. Super mooi! Mooi uitzicht met lekkere wijnen en biltong. Biltong is gedroogd vlees. Daarna naar graff vineyards geweest. Werkelijk nog nooit zo mooie plek gezien! Werkelijk prachtig maar onwijs duur, dus niks gedaan behalve fotos genomen. En ik mocht van de bewaker kijken bij de diamanten. Misschien omdat ie me al zag gluren... oeps! Super mooie dingen! Maak denk dat ze miljoenen kosten want het ging tot wel 50 karaats. Daarna le pommelier gedaan. Daar geluncht. Ik had kipsalade met advocado, ui, peper, tomaat, komkommer en sla. Heerlijk met een glaasje rose! Daarna naar dieu donne. Uitzicht was echt prachtig! Maar oh wat een slechte wijnen in vergelijking met de rest! Daarna door naar de laatste en mijn persoonlijke favoriet. Rickety bridge. Prachtige plek! Perfect voor een bruiloft en super wijnen! 10 out of 10! Daarna op naar huis! Heb geslapen op de weg terug. Zo moe was ik van al dat wijn en slenteren. Toen mama en mn lieve vriend nog geskypet en nu lekker richting bed! Dus slaap lekker luitjes! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 14 April 2018
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 5040

Voorgaande reizen:

15 April 2018 - 10 Juni 2018

Zuid-Afrika vrijwillegerswerk

Landen bezocht: