Inpakdag - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Anne Moosdijk - WaarBenJij.nu Inpakdag - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Anne Moosdijk - WaarBenJij.nu

Inpakdag

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 April 2018 | Nederland, Waalre

Vandaag zijn de laatste voorbereidingen voor mijn grote reis naar Zuid-Afrika, samen met mijn moeder en met mijn vriendje ben ik druk bezig om mijn koffers in te pakken en mijn documenten te verzamelen.
Vandaag doe ik voor de rest goed uitrusten, want morgenvroeg gaat het wekkertje op tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 14 April 2018
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 5083

Voorgaande reizen:

15 April 2018 - 10 Juni 2018

Zuid-Afrika vrijwillegerswerk

Landen bezocht: