Eerste dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anne Moosdijk - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anne Moosdijk - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 April 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

De eerste dag zit er bijna op. Gister werden we opgehaald op het vliegveld door Garren. Die we bijna voorbij liepen. Binnen 10 min waren we bij het hostel waar we ontvangen werden door alle andere vrijwilligers en de manager noel. Noel is een gesellige aardige en vooral lieve man, die zorgzaam is en regelt wat we nodig hebben. Om half 1 sliepen we. De volgende ochtend snel toast met nutella gegeten. (Ja dat hebben ze hier :P) vervolgens de introdag gehad op het kantoor van sasts. Daar ontmoette we kevin. Die naast noel mijn contactpersoon is. Kevin was grappig en oorspronkelijk een zambiaan. Hij vertelde ons wat we wel en niet moeten doen. Daarna kwam mark met het australische accent. (Overigens wel een zuid afrikaan.) Die vertelde ons over excursies zoas de vijfdaagse garden route met addo elephant park. Daar werd ik wel enthousiast van. Mijn mede nederlanders ook. Dus we gaan dat morgem even fiksen denk ik.... daarna geluncht bij de foodlovers market : BBQ chicken en zoete ssrdappel met wat groente : HEERLIJK! Daarna de tour gehad van Bill, oorspronkelijk van washington DC en hij was pijlsnel. Maar hij kon veel vertellen over de historie van kaapstad. Was een mooie tour. Daarna naar huis. Simkaart gehaald, boodschappen gedaan voor de lunch morgen en gegeten in ons eigen restaurant waar ik gratis kan eten. Een soort taart gehad met puree, gehakt, ui, bonen en wortel. Was heerlijk. En toen naar huis. Gebeld met mn lieve vriendje en nu met de andere vrijwilligers oets drinken. Morgen gaat de wekker om zeven uur dus laat zal het niet worden ;).